Oferta dla wspólnot mieszkaniowych

Kładąc nacisk na jakość obsługi, wprowadzamy nowe standardy:

  1. przekazujemy informację o usterce specjalistycznej firmie natychmiast
  2. dyżurujemy na nieruchomości przynajmniej raz w tygodniu gratis
  3. organizujemy zebrania w.m. w godzinach późnopopołudniowych, wieczornych oraz w soboty, aby każdy mógł na nich być

 

Zakres działania dopasowujemy do indywidualnych potrzeb danej wspólnoty. Niektóre spośród wykonywanych czynności to:

Sprawy wstępne:

  • rejestracja Wspólnoty Mieszkaniowej – nadanie jej numeru NIP oraz REGON
  • otwarcie/prowadzenie konta bankowego Wspólnoty Mieszkaniowej
  • przejęcie od dotychczasowego administratora/zarządcy dokumentacji tak technicznej, jak i finansowej WM

Estetyka/utrzymanie techniczne budynku: 

  • prowadzenie książki obiektu budowlanego stosownie do ustawy Praw Budowlane
  • pomoc w wyborze wykonawców prac konserwacyjnych i remontowych
  • sporządzanie umów z wykonawcami
  • pilnowanie prawidłowego przebiegu napraw/prac konserwacyjnych/remontów, stosownie do zawartych umów
  • zlecanie bieżących kontroli przewidzianych w ustawie Prawo Budowlane
  • ogólne dbanie o dobry stan techniczny nieruchomości
  • negocjacje z firmami wykonawczymi z ramienia WM
  • kontrola zachowania czystości w częściach wspólnych budynku oraz na terenie przylegającym do budynku

Sprawy finansowe: 

  • przygotowanie projektu rocznego planu wpływów i kosztów dla nieruchomości oraz roczne rozliczenie wykonania założeń na dany rok
  • prowadzenie rachunku Wspólnoty Mieszkaniowej
  • informowanie właścicieli lokali o wysokości miesięcznych zaliczek uiszczanych na konto WM 
  • bieżące monitorowanie płatności zaliczek właścicieli lokali wraz z kontrolą ich terminowości oraz prawidłowości
  • terminowa realizacja płatności z konta WM za zobowiązania WM
  • prowadzenie ewidencji i sprawowanie kontroli nad wydatkami na koszty utrzymania nieruchomości

Bieżąca administracja nieruchomością: 

  • wykonywanie wszelkich czynności przewidzianych przez podjęte uchwały WM będące w kompetencji administratora/zarządcy
  • zawieranie/przejmowanie umów pomiędzy WM a firmami:

- dostarczającymi wodę i odprowadzającymi ścieki,
- dostarczającymi energię elektryczną do części wspólnych budynku,
- doprowadzającą wodę cieplną na potrzeby ciepłej wody użytkowej oraz centralnego ogrzewania,
- wszelkimi innymi firmami świadczącymi usługi konieczne dla sprawnej obsługi technicznej nieruchomości.

  • kontrola jakości usług świadczonych przez firmy, z którymi WM ma podpisane umowy oraz nieustanne dążenie do minimalizacji kosztów przy zachowaniu wysokiej jakości świadczonych usług
  • przygotowanie zebrań WM wraz z wysyłaniem powiadomień do członków wspólnoty
  • comiesięczne raportowanie do Zarządu WM o wykonywanych czynnościach
  • dyżury na nieruchomości
  • ubezpieczenie budynku od ognia i innych zdarzeń losowych, jak również odpowiedzialności cywilnej

Szczegółowy zakres działalności zostanie określony po spotkaniu z Zarządem Wspólnoty Mieszkaniowej.